خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

زمان دقیق پرداخت عیدی جاماندگان بازنشستگان+ مبلغ و واریز حقوق اسفند بازنشستگان

زمان دقیق پرداخت عیدی جاماندگان بازنشستگان+ مبلغ و واریز حقوق اسفند بازنشستگان در پی پیام‌های برخی از بازنشستگان مبنی بر عدم دریافت عیدی، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی آن‌ها با حقوق اسفند خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 06
کد خبر: ۱۲۴۹۶۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای بازنشستگان و موظفینی که پرداخت حق عائله‌مندی و اولاد آن‌ها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری است و در لیست حقوق بهمن به آنان حقوق پرداخت شده، مبلغ ثابت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به‌عنوان عیدی پرداخت شده است و در صورت وجود چندین وظیفه‌بگیر از یک دفتر کل، مبلغ فوق به صورت مساوی بین وظیفه‌بگیران تقسیم می‌شود.

 

به گفته خدامی، به بازنشستگانی که بر اساس ردیف بودجه به آن‌ها عائله‌مندی تعلق می‌گیرد، حداکثر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شد. و به بازنشستگانی که حق اولاد از طرف صندوق به آن‌ها پرداخت می‌شود؛ به‌ازای هر فرزند ۱۵۰ هزار تومان پرداخت شد.

 

او گفت: احکامی که در نیمه‌دوم بهمن‌ تا قبل از تاریخ مصوبه هیئت‌وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر پیدا کرده، ولیکن عیدی آن‌ها در پایان بهمن‌کارسازی نشده؛ احکام عیدی آن‌ها در اسفند کارسازی خواهد شد.

 

۱۱ اسفند عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
چه زمان دقیقی دادن واسه پرداخت حقوق اسفند و عیدی جا ماندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
نریختن حقوق اسفند رو؟!!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
پس این حقوق دوهزاری کی واریز میشه ؟؟؟؟

کلا سازمان تامین اجتماعی رو ریختن تو جیبشون برای مسافرتهای عید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
والله فعلا که 23اسفند هست نه از عیدی خبری هست نه از حقوق
با این گرونی یه بازنشسته برا خودش و بچه هاش انشالا کی میره خرید الله اعلم
قوری آن قوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
تو رو خدا پول مستمری بگیران رو واریز کنید امروز ۲۵ اسفند ماه هنوز خبری از حقوق نیست پس ما کی باید خرید شب عیدمان رو باید بکنیم انصاف پارسال ۲۰ اسفند همه ی مستمری بگیران حقوق رو دریافت کرده بودند امسال ۲۵ اسفند هنوز هنوزه از حقوق اسفند۱۴۰۰ خبری نیست تو رو خدا واریز کنید دربساط نیست ممنونم از آذربایجان شرقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
امروز ۲۵اسفنده اما هنوز خبری از حقوق و عیدی جا ماندگان نیست وجدان هم چیز خوبیه شب عیدی مردم دست به حنا نگه داشتید مگه یه مستمری بگیر چی داره یه حقوق بخور نمیر اینم سر وقت بدیت بسه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
0
0
ایا هرکس کارمند دولت نباشه حق بهره مندی از مزایای برخی خدمات نداره؟؟؟!!!چرا بازنشستگان مشاغل ازاد مانند بازنسشتگان کشوری نباید پرداخت منظم حقوق داشته باشند؟چرا تفاوت بین ۳۰ سال کارکرد مشاغل ازاد ومشاغل دولتی هست؟؟؟واقعا نگاه دولت باید نسبت به صندوق تامین اجتماعی عوض بشه.واقعا عدالت اجتماعی واقتصادی می طلبد که یک نظام جامع در هماهنگ سازی وهمسان سازی حقوق هر دو صندوق وجود داشته باشه.ودر نظام پرداحت حقوق ودستمزد تعریف جامع ونظام هماهنگ پرداخت وجود داشته باشه.چرا باید چانه زنی هرگروهی از مشاغل دولتی مثل معلمان وپرستاران و...در جامعه وجودداشته باشه؟؟؟قصد از ارایه تمام مطالب،بیانگر نیاز به تعریف یک سیستم جامع در پرداخت حقوق برای قشر کارمند وبازنشسته در هردو صندوق با نگاه عدالت اقتصادی واجتماعی داره
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
حقوق نگرفتم چکار باید کرد
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار